FEU VERT / Usługi motoryzacyjne,warsztaty samochodowe

FEU VERT - Usługi motoryzacyjne,warsztaty samochodowe

FEU VERT

adres: Szczecin, ul. Ku Słońcu 67 (na parkingu hipermarketu Real)

ilość komentarzy: 10

Sklep motoryzacyjny i warsztat samochodowy.

Dodaj Komentarz

   * Przeczytałam(em) i akceptuję regulamin.
* Pola wymagane

Komentarze Sortuj po: 

Trzymajcie się z daleka

21 listopada 2016

Załoga Feu Vert w Szczecinie na ul. Ku Słońcu to zorganizowana grupa oszustów, którzy zdążyli nabrać wprawy w robieniu ludzi w balona, tak stwierdzam po przebytych doświadczeniach z tymi ludźmi. Usługa "oszustwo" jest u nich przeprowadzana sprytnie i profesjonalnie. Wszyscy uśmiechnięci i sprawiający dobre wrażenie, a za tą bezczelną zasłoną mają na sumieniu niemałe pieniądze niewinnych ludzi. Żeby nie być gołosłownym oczywiście przytoczę mój przykład: Pierwszego dnia przyjeżdżam do Feu Vert i kupuję akumulator VARTA-y za ponad pół tysiąca, biorę go ze sobą a wymianę umawiam na następny dzień, bo nie było terminu. Następnego dnia przyjeżdżam, oddaję kluczę, wychodzę i czekam na tel (miało być max. 40 minut). Po godzinie ciszy przychodzę a moje auto nie ruszone, nikt się nim nawet nie zajął, jak spytałem co jest grane ładnie przeprosili i gdy czekałem w sklepie wymienili akumulator. Gdy odebrałem auto okazało się że komputer oraz radio zostały całkowicie zresetowane, a więc już tutaj Feu Vert mnie oszukał, bo obiecali zmienić akumulator na podtrzymaniu, tak aby cały czas podawać prąd do komputera, aby nie resetować jego ustawień, ale to jeszcze nic. Po przejechaniu 90 km do domu zaglądam pod pokrywę, aby sprawdzić co za akumulator został zamontowany w moim samochodzie, i tutaj okazuje się, że ZAMIAST AKUMULATORA ZA PÓŁ TYSIĄCA ZŁ, KTÓRY ZAKUPIŁEM, ZAMONTOWALI TAŃSZY FIRMY FEU VERT I OCZYWIŚCIE WSZYSTKO ZATAILI. Załoga Feu Vert sądziła chyba, że może mnie oszukać tak po prostu, chyba myśleli, że nie sprawdzę co zostało zamontowane. Podczas rozmowy przez telefon z zastępcą kierownika Feu Vert przekonywali mnie, że to pomyłka, bo mój akumulator, który kupiłem dzień wcześniej nie pasował do mojego auta. Powiedzieli że mechanik nie wiedział, że już zakupiłem akumulator i wziął ze sklepu tańszy, który niby pasuje do tego auta i zgłosił to do pracownika pracującego przy komputerze... Oczywiście to jawne oszustwo, bo po odebraniu auta płaciłem tylko za wymianę akumulatora i nic mi nikt nie mówił abym miał płacić za jakiś akumulator. Po tym jak odjechałem nikt do mnie nie zadzwonił, że zaszła jakaś pomyłka czy coś w tym stylu. Poza tym obsługa sklepu pamiętała mnie jak dzień wcześniej kupowałem mój droższy akumulator, i jak odbierałem auto też wszyscy wiedzieli o co chodzi. Feu Vert z premedytacją zamontował mi tańszy sprzęt w (chyba) nadziei, że ujdzie im to na sucho. Po rozmowach zwrócili mi pieniądze, z których mnie okradli, oczywiście po mojej interwencji i po telefonach oraz po osobistym pojawieniu się ponownie w ich warsztacie. Trzymajcie się z daleka od tych oszustów, wcześniej wymieniali mi olej silnikowy, boje się teraz jeździć, bo nie wiem co mi wlali do silnika...

a ja Polecam

2 czerwca 2015

Czytam te opinię od dawna. Ostatnio (Niedziela ) Musiałem skorzystać z warsztatu FeuVert i stwierdzam,że tylko u nich można w niedzielę od ręki i sprawnie wymienić żarówe i olej. Filtry na miejscu. Sprawdzili za free klocki,tarczę,płyn hamulcowy. Obsługa sprawna.

Fordek

Niekompetencja

24 maja 2015

Z przykrością muszę napisać, że pracownicy nie potrafią nawet wymienić oleju w aucie. Pojemność układu wg producenta to 3,5l i panowie tyle wlali-myślę sobie profesjonaliści nie będę sprawdzał od razu... Jednak popełniłem błąd. Dwa dni później wyciągam bagnet i co? Przelane. Wracam do serwisu z reklamacją-pracownicy nie mają sobie nic do zarzucenia, ale przyjmują i upuszczając jak twierdzi przyjmujący reklamację 200ml. Mijają dwa dni, sprawdzam poziom oleju-przelane. Odessałem na własną rękę 400ml i bagnet wskazuje 34. Żadnej usługi już tam nie kupię.

Marcin

Jeden mechanik naprawia kilka samochodów - trzeba uzbroić się w cierpliwość

20 października 2014

W dniu 16 października 2014r. byłem umówiony na wymianę dwóch opon ze zużytych na nowe oraz na oględziny, czy będzie mozna ustawić zbieżność. Wszystko było dobrze - i miła obsługa i przyjęcie samochodu na naprawę o umówionej godzinie - ale do momentu, kiedy samochód wprowadzono na warsztat. Otóż po odkręceniu obu kół w moim samochodzie, boczkiem pod serwis nie wjeżdzając na stanowisko podjechał VW i mechanik zostawiając mój samochód poszedł naprawiać VW. Po ok. 15 minutach wrócił i kiedy już miał zająć się moim samochodem z boczku podjechał kolejny samochód i znów mechanik poszedł go naprawiać. Tak minęło ok. 10 minut. Ostatecznie wymiana dwóch opon i zwykłe oględziny możliwości ustawienia zbieżności trwało prawie 40 minut. Zawsze na wymianę opon jeździłem do specjalistycznej firmy przy ul. Łukasińskiego i tam wymiana wszystkich czterech opon trwała zwykle ok. 12 - 15 minut. Do FeuVert zdecydowałem się przyjechać, bo polecono mi ten warsztat w firmie oponeo.pl, gdzie kupiłem opony. Jak widać polecenie to jedno, a rzeczywistość to drugie. Napewno mocno się zastanowię, zanim kolejny raz skorzystam z usług FeuVert Szczecin.

Negatyw na maxa

27 sierpnia 2014

26 sierpnia 2014, jestem umówiony na 11.30 w celu ustawienia geometrii kół w Renault Espace. Stacja obsługi w Szczecinie przy ulicy Ku Słońcu. Zlecenie numer: 5732/1002/2014. Wcześniejszy kontakt telefoniczny i informacja o cenie usługi- 89 pln. Jestem w terminie, idę otworzyć zlecenie i pierwsze zdziwienie- cena skacze do 199 pln. Pytam dlaczego? Pracownik informuje, iż taka jest cena pełnej geometrii ale jeśli nie będzie trzeba ustawiac tyłu (????) to cena wyniesie faktycznie 89 pln. Myślę sobie niech będzie, oby było ok. Po podpisaniu zlecenia, oddaję kartę , pracownik sam wjedzie na stanowisko i wykona usługę. Proszą mnie o numer telefonu i informują, że po wykonaniu usługi zadzwonią do mnie, a ja w tym czasie mogę póść na zakupy do pobliskiego centrum handlowego. Myślę sobie ok ale w ostatniej chwili postanawiam zostać na placu i przypilnować wjazdu na stanowisko. Do godziny 11.55 zero zainteresowania moim autem, już mam iść do biura z zapytaniem co się dzieje, aż tu nagle telefon od zastępcy kierownika z zaskakująca informacją: można odebrać auto, już zrobione! My ślę sobie- CUD! BEZDOTYKOWO! Mówię więc do pana,że to jakies żarty, ponieważ stoję od pół godziny przy samochodzie i nawet o milimetr się nie przesunął. Chwila ciszy i odpowiedż że to niemożliwe. Powtarzam więc informację i otrzymuję odpowiedź,że już sprawdza co jest nie tak ( w głosie pełne niedowierzanie). Po chwili wychodzi na zewnątrz i informuje, że otrzymał od pracownika 3 zlecenia, w tym moje z informacją, że wszystko zostało wykonane i że widocznie zaszła pomyłka. W międzyczasie na stanowisko wjeżdża inny samochód ( w moim przedziale czasowym) i pan kierownik informuje, że od razu jak zjedzie zajmą się moim autem.Puls mi skoczył ale czekam, czekam, czekam. Wspomniany ponadplanowy samochód zjechał ze stanowiska, a ja dalej czekam,czekam,czekam. Czekałem tak przez następne 30 minut do 12.30. Po godzinie czekania postanowiłem zrezygnować z usługi, dzień za krótki. Idę do biura, proszę o kartę do auta i informuję ,że to jakiś żart, a nie firma oraz ,że rezygnuję z usługi. Pracownik z niewzruszoną miną, z pełnym spokojem podchodzi do tablicy, odpina od zlecenia moją kartę i oddaje mi ją bez słowa. Jakieś przepraszam? Ani be ani me ani nawet pocałuj mnie w d...pę ( za przeproszeniem). Wnioski? Pracownicy nabijają klientów w butelkę biorąc kasę za niewykonaną usługę ( dobrze że nie płaci się z góry), ceny inne niż w trakcie umawiania wizyty, totalne lekceważenie klienta którego chciało się oszukać i okraść z kasy, brak jakielkowiek skruchy....., resztę wniosków pozostawiam czytającym.

Piotr

Dramat

6 marca 2014

Uwaga. Jako że byłem z 3 dzieci potrzebowałem wymienić pilnie żarówkę w 807-ce. Podczas wyjmowania pod Castoramą pozostał mi w ręku drucik mocujący. Podjechałem do w/w warsztatu jako że mam troszeczkę większe palce pan zaproponował mi tą usługę za 20 zł. Myślę ok. Po oględzinach u mechanika cena uległa zmianie do 120 zł. Jako że nie jestem idiotą podziękowałem podjechałem do domu zrobiłem zdjęcie wnętrza lampy, wziąłem małe lusterko i po 5 minutach było po wymianie żarówki jak i osadzeniu drucika w miejscu jego przeznaczenia.

Jacek

14 listopada 2013

Nie polecam! Drugi raz spieprzyli mi auto. Za pierwszym razem pojechalem na wymiane swiec. Jedna wpadla do srodka. Niby moja wina. 3 swiece odkrecili a 4 wpadla do srodka. Skonczylo sie na wymianie oleju rozrzadu glowicy itd od nowa skladana. Koszt 2500 zł. Niby poszli na reke i obnizyli koszty. W ramach gwarancji musialem zrobic wszystko. Myslalem ze bedzie ok. Po wyjechaniu z alla servisu auto nie mialo mocy po pojechaniu do nich wrzucili na komputer i ich slowa "to nie nasza wina prosze radzic sobie samemu" Po sprawdzeniu u mechanika sruba zostala w turbinie i pompa wody uszkodzona. A oni nie poczuwaja sie do winy.... W tej chwili wkraczam na droge sadowa. Szkoda ze nie zrobilem tego od razu. NIE POLECAM!

Michał

uwaga

8 września 2012

Do wymiany klockow, oleju firma w sam raz. Inne poważniejsze naprawy nie umieją robić i radzę omijać. Jeśli już się zdecydujecie to warto patrzeć co robią bo robią to niechlujnie. Normalką jest, że przyjmują różne zlecenia i nie mają do tego narzędzi i wtedy nieźle kombinują. Wymiana np. sondy lambda w innej firmie jest operacją na 5 minut bo mają odpowiedni klucz: tutaj potrafią to robić nawet 2 godziny i rozkładają pół auta. Mnie przy takiej operacji uszkodzili jeszcze jedną osłonę. Przez ich niedokładność uszkodzili również czujnik abs. Zauważyłem to dopiero prawie 2 tygodnie po fakcie kiedy przestał działać system. Ogólnie 3 wizyty i wyjeżdzałem zawsze z jakimś felerem. Jeśli ktoś zna ich niechlujstwo a koniecznie w godzinach zamknięcia innych warsztatów musi przekazać auto to warto ich później dokładnie sprawdzać i niedopuścić do zaniechania nawet w niedokręceniu jednej śrubki. Nie dajcie się namówić na opuszczenie warsztatu

alojzy

Polecam

13 listopada 2011

Korzystam z usług feu vert już dłuższy czas. Zmiana opon, wymiana oleju, wymiana klocków hamulcowych - jestem zawsze zadowolony. Przystępne ceny, możliwość umówienia na dogodny termin, długie godziny otwarcia zakładu to atuty tej firmy. Podczas wizyty można iść do pobliskiej Castoramy na zakupy a oddzwaniają jak skończą. Naprawdę polecam.

Robert

szybko, sprawnie

4 lutego 2011

Może i troszeczkę drożej niż w zwykłym zakładzie ale solidnie i na czas!Wyjeżdżałam w daleką podróż i w tym samym dniu pracownik firmy wymienił mi opony mimo dużej ilości zleceń i rezerwacji. Od tego czasu korzystam tylko z tego serwisu.

Gosia