City Taxi / Taxi

City Taxi - Taxi

City Taxi

adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14 | Szczecin

ilość komentarzy: 20

Taxi, busy, zakupy, płatność kartą.

Dodaj Komentarz

   * Przeczytałam(em) i akceptuję regulamin.
* Pola wymagane

Komentarze Sortuj po: 

Niebezpiecznie jeżdżący kierowcy

18 września 2016

City Taxi Szczecin 91 4335335 z numerem rejestracyjnym ZS 83118 jeździ bardzo niebezpiecznie. Nie sygnalizuje zmiany pasa, blokuje ruch i używa telefonu komórkowego podczas jazdy. Wyraźnie widać to na filmie http://milanos.pl/vid-154961-Sposob-na-szeryfa-drogowego.html

grzejo77

Porażka

24 kwietnia 2016

Przed kursem trzeba. Gładząc płatność banknotem 100 ponieważ kierowcy odmawiają wydania reszty. Dyspozytorka poinformowałam mnie ze niestety ale jej w sklepach tez odmawiaj wydawania reszty z banknotu 100 zł Powodzenia w działalności

Magda

Okropna dyspozytorka

6 kwietnia 2016

Zawsze jest ten sam problem. Pani dyspozytorka ma problem z przyjęciem zlecenia, bo nie zna lokalizacji. Osoba pracująca tam jest nieprofesjonalna, nieprzyjemna, aż się nie chce dzwonić. Zachowuje się jakby pracowała tam za karę. Nie wie gdzie jest wejście do galaxy koło pżm-u. ŻAL! Dobrze że mają aplikacje, bo przez tel już nie zamówię.

Zdenerwowana

Super

3 kwietnia 2016

Nie mam zastrzeżeń !! A z płatnościami kartami sio do kościoła na tace płacić. Generalnie nie raz płaciłam karta i problemy raz są raz nie ma - technika jeszcze się rozwija.

Paula

Zacna pani dyspozytor

30 marca 2016

Nigdy nie spotkałam się z tak nie miła obsługa ze strony dyspozytorki. Łasę robi że przyjmie kurs i jeszcze w dodatku drze się do telefonu z pretensjami. Był to mój ostatni raz z tą korporacja właśnie dzięki obsłudze ze strony pani dyspozytor

Zdenerwowana klientka

16 czerwca 2015

Taksówka zamówiona telefonicznie, przyjechała po kilku minutach oczekiwania. Zależało mi na czasie, dlatego poprosiłem o kurs możliwie najszybszą trasą, niekoniecznie najkrótszą (był piątek, godz. 15). Przez centrum miasta (około 3,5km) udało się przejechać w 15min, licznik nabił niecałe 10pln. Kierowca był bardzo uprzejmy.

brak szacunku

24 kwietnia 2015

Brak szacunku do klienta. W ofercie zaznaczona jest możliwość zapłaty karta jednak sprzęt odmawia zapłaty. Po kłótni z kierowca musiałam ponownie zapłacić za kurs do bankomatu i dopiero gotówką zapłacić.. Unikajcie tej firmy !!!!!!

SZKODA SŁÓW

5 kwietnia 2015

Dzis jechalismy taksowka City do znajomych.taksowkarz właczył nawigacje-nie mial pojecia gdzie miesci sie ulica w centrum miasta.(po co wiec egzaminy z topografi???)ale sa swieta,czlowiek rozumie innego czlowieka-spoko-pokierowalem go i dostal nawet napiwek.natomiast kierowca ktory odwozil nas do domu przekroczyl wszelkie granice!!!!.na grzeczna uwage "na Smialego trzeba w prawo skrecic,nie w lewo"uslyszelismy:"po dziurach nie bede jezdzil"gburowata odpowiedz.gdy odpowiedzialem ze jezdzi sie najkrotsza droga odpowiedz byla:"nie musze wcale CIEBIE(NA ty???)wiezc-i zaczal stawac.stwierdzil ze w prawo jest zakaz skretu.gdy powiedzialem zebysmy wrocili i sprawdzili-ja zaplace-odburknal bym nie uczyl go jezdzic,kiwajac glowa i machajac pogardliwie reka.po zwroceniu typowi uwagi ze tak z klientem nie powinien rozmawiac rozesmial sie.doszlo do przepychanek slownych.NIE ZAPLACILEM ZA KURS-z domu zadzwonilem do dyspozytorki i poprosilem o nastepna taksowke,ktorej zaplace za jej kurs,oraz za kurs tego hamowatego kierowcy-jemu nie.oraz ze prosze o nr taksowki bo zglaszam skarge.pani dyspozytorka poinformowala mnie bym nie robil afery,bo sa swieta.poza tym kierowca ZGLOSIL USZKODZENIE FOTELA!!!!!.poprosilem wiec by podjechal pod adres-wezwe policje celem ogledzin auta.pani lekcewazaco stwierdzila ze skarge rozpatrzy kierowniczka-we wtorek.(no coz-do wtorku ten super kierowca city moze z autem zrobic cuda.zglosilem wiec na 997 cala sytuacje.czekamy co dalej-nie popuszcze takiego hamstw!!!!!!!!!!!

ammadeus69

skandaliczna obsługa klienta

27 stycznia 2015

brak szacunku dla klienta, odjeżdżająca taksówka sprzed nosa zamówiona na dworzec, i bezczelne tłumaczenie dyspozytorki, że kierowca czekał 2 minuty, zanim przyjdę z pociągu, i że miał prawo odjechać (!!!). Ani jednego słowa typu "przepraszamy". Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Odradzam, odradzam, odradzam.

anka

Najlepsza

26 grudnia 2014

bardzo czesto korzystam i jestem zadowolony :)

Stefan

dobra

30 listopada 2014

często korzystam z usług city taxi obsługa dobra i na czas,a jak potrzebowałam banku z którego mogę wybrać potrzebną kwotę to kierowca wraz z panią dyspozytor pomagali w poszukiwaniu, oby tylko we wszystkich było czysto i nie było czuć papierosów-zdarzają się, polecam

HENIA

beznadziejnia obsługa

16 listopada 2014

Dyspozytorki to istny horror. Człowiek spóźnia się na pociąg przez te jakże mile panie. Zamawia się taxi które nie przyjeżdża. Po ponownym telefonie pani z pretensjami informuje że taxi czeka. Jak czeka jak stałam pod klatka i od 15 min nic się nie zmieniło. Jeszcze pretensje wielkie

aga

Beznadziejna

1 września 2014

Szczerze nie polecam tej korporacji! Kobiety na dyspozytorni niemiłe, oszukują klientów, wprowadzają w błąd i samodzielne odwołują zamówione taksówki. Dzięki jednej z tych pań nie zdążyliśmy na ślub kuzynki. Ogromny minus. Już nigdy nie skorzystam z ich usług.

M.G.A

NIE POLECAM!

17 czerwca 2014

Bardzo fatalna obsługa na dyspozytorni. "Kobitki" potrafią nakrzyczeć na klienta i się rozłączać w trakcie rozmowy. Do tego dochodzi brak jakiejkolwiek znajomości topografii miasta przez te "paniusie". Przecież tam powinny siedzieć osoby, które choć trochę znają miasto i wiedzą co to jest Galaxy, przejście podziemne czy Manhattan.

Majki

3 czerwca 2014

Moja dziewczyna zostawiła przez przypadek telefon w taksówce. Od razu zadzwoniła i w krótkim czasie kierowca był pod miejscem docelowym. Wszystko by było ok, gdyby kretyn trzymając Jej telefon w ręku nie zażądał od Niej 50zł. Dziewczyna miała pieniądze przeznaczone na podróż do domu, a tak wróciła zapłakana na naszą stancję. Rozumiem opłacić kurs i dać z dobrej woli kierowcy na przysłowiowego "browara" jakieś 20zł, ale 50zł? Moim zdaniem jest to klasyczne wyłudzenie na które pani z dyspozytorki reagują, że może tak zarządać, bo tak jest w regulaminie. Jakim regulaminie? Na stronie nie ma żadnego regulaminu, są tylko ustawy, w których nic takiego nie ma. Żałuję, że przez dwa lata ta firma zarobiła na mnie tyle gotówki. Wstydźcie się, że macie takich kierowców. Gdyby dziewczyna miała jakichkolwiek świadków, wtedy musieliby pokazać ten regulamin, bo sprawa wylądowałaby na policji.

Elek

jakość i kultura kieroecow

15 kwietnia 2014

Na drodze. wioząc klientke, trombi na innych użytkowników drogi i wyzywa ich od palantow. Gratuluje kultury i milej atmosfery stwarzanej klientom jadąc z takim ... wozakiem, bo ani to kierowca ani myslaca istota, to zwierzę na drodze któremu dano auto i myśli, ze jest królem drogi. Proponuje odnowić sobie zasady używania sygnalu a kultury jak się nie ma wrodzonej to i nabytej się nie uzyska, pozdrawiam pana który jak chyb się przedstawil nazywa się palant i jeździ granatowym Mondeo kombi nr do wiadomości autora wpisu, nie polrcam uslug bo nie Milo i niebezpiecznie.

stracony klient

zenada

18 marca 2014

To ostatni raz,kiedy zamierzalam skorzystać z usług tej korporacji. Zamierzalam, bo niestety taksowka nie przyjechala. Ostatnim razem, gdy spieszylam sie na pociag i zamowilam taksówkę dwie godz wcześniej, na konkretna godzinę, taksowka również nie pojawila sie. Przyjechala dopiero po moim drugim telefonie,20 minut po czasie... Nie polecam!! Zero profesjonalizmu.

magda

oszukiwanie pracowników

2 czerwca 2013

W tej korporacji panuje procedura ułatwiania znajomym zdobycia pozycji w rejonie stale powtarzający się numer to gdy taxi stoi sobie na postoju nagle znajduje się w innym pobliskim rejonie , a po kilku minutach powraca na odpowiedni rejon ale już jako ostatni. Również często zdarza się że taxi zmieniające rejon zajmuje pozycję przed tobą. W bazie panuje totalny chaos nikt nie potrafi odebrać telefonu gdy kierowca potrzebuje wsparcia albo wyjaśnia, że jest korek. Często zdarza się, że taxi wysyłane jest osobą, które są w stanie rozkładu tz. że przewóz takiej osoby kończy się praniem i czyszczeniem samochodu. Jeden z paragrafów regulaminu mówi, że gdy kierowca nie jest w stanie wydać reszty to kurs jest gratis, klienci płacą tylko 100 lub ewentualnie 50 dlatego żeby pojechać za free. Czas dojechania do klienta jet na tyle krótki, że kierowca praktycznie zawsze się spóźnia i dostaje zjebe od klienta, który jest spóźniony. 5.41 lub 7.36 ,tyle czasu dostaje kierowca na przejechanie od 7 do 12 km po klienta. Kierowcy nie czekają na klienta to zły spóźniony klient czeka na taxi. P.S Jeśli jesteś młodym kierowcą to wybierz inne barwy tu nie idzie zarobić. Gdzie indziej można zarobić nawet 3 razy więcej. Bez poważania były kierowca

oszukany

Tragiczna obsluga klienta

23 lutego 2013

Dyspozytorki w tej korporacji to jakas pomylka, brak szacunku rowna sie brak klienta. Szkoda.

magda

najtańsza

7 października 2011

Jak dla mnie najlepsze i najtańsze taxi w Szczecinie!

gosia